Svaren till frågestunden

Nu kmr svaren! (:


Znookie
om Frågestund!

Skulle vi ha ett länkbyte sötis, men här kommer frågorna:

Hur lärde du dig photoshop?

Hur gör man en såndär vit rand runt sin moviestar?

Hur klipper man lätt ut sin moviestar?

Hur fick du reda på mig blogg :)<33

Det var det! Puss på diiiig <3
-------------------------------------
1. Jag lärde mig photoshop genom
att kolla på video's, söka på olika saker på
google mm.

2.Svårt att förklara! :s
Och jag kan nt helt heller!

3. Jag använder mig av paint mest!

4. Jag fick reda på din blogg genom att;
Vi är ju vänner och då skrev du något om det
i din pratbubbla, och jag brukar kolla bloggar då (:
----------------------------------------------------------
Hanna (ellinor_friidrott98) om Frågestund!
Okii frågor kmr här:

1. Hur länge har du haft msp?

2. Gillar du kossor?

3.Tycker du samma som jag, att den första tjejen som sa att du skröt.Är den enda som gör det?

4. Tränar du ngn sport?

5. Klädstil?

6. Kan du kolla in min blogg? <3

7. Ärligt din blogg äger!! Du måste tycka det, okii?

8. Långt elr kort hår?

9. Tsm elr singel (irl) ? :DD <3

de va alla ha de gött<3
-----------------------------
1.Jag har haft msp sedan
10: onde februari iår.

2. JAAAA! 8D

3. Azzå kolla här;
Det är min klasskompis IRL och bästis typ men aa lite kanske! :p

4. Japp, handboll.

5.Njaa, det beror på vad det är för tillfälle ;D
Nää, men vanlig kan man väl säga ;D 

6. Jag har kollat den, superfin! ;D <3

7. Haha, ojj.. Måste jag det :D

8. Mellan.

9. Singel ..
Men på msp är jag ihop med en! :love:
------------------------------------------------
Tack för frågorna!
Det var nt så många men ändå! ;D
Tack! <3
2011-08-15 @ 17:57:41 ♥ Random ♥ Permalink

Postat av: Hanna

Oj förlåt.. om de där me tjejen.

De va nt meningen :S



Men tack för att du svarade på frågorna :D

Och tack, men din blogg e finare<3

2011-08-16 @ 15:00:35
URL: http://lovehannis.blogg.se/



Ditt namn:
Random knapp!

Mail-adress: (bara jag ser den)

Din fina blogg:

Vad ville du ? ♥:

RSS 2.0