Frågestund!


Bloggen's första frågestund!
Hoppas att jag får mkt frågor.
Du kan fråga om allt mellan Himmel & Jord. (:
Elr kanske nt ALLT..
Men men..
Fråga så mkt du kan nu!
Ni skulle ju kunna fråga lite
om photoshop cs5
nu när jag kan det! ( typ )
Hihi ♥

2011-08-08 @ 19:56:42 ♥ Random ♥ Permalink

Postat av: Rose,du vet vem

Jag vet nt hur man frågar,men bara för att du precis har lärt dig lite mer i photoshop så behöver du väl nt skryta om det!

Som typ "ni kan ju fråga lite om photo shop cs5,nu när jag kan det(typ)"

Ta det nt så allvarligt,läs dte själv flera grr om...

2011-08-08 @ 20:51:06
URL: http://roselia18.bloggplatsen.se
Postat av: Znookie

Skulle vi ha ett länkbyte sötis, men här kommer frågorna:



Hur lärde du dig photoshop?



Hur gör man en såndär vit rand runt sin moviestar?



Hur klipper man lätt ut sin moviestar?



Hur fick du reda på mig blogg :)<33



Det var det! Puss på diiiig <3

2011-08-09 @ 14:35:17
URL: http://mspzie.blogg.se/
Postat av: Hanna (ellinor_friidrott98)

Okii frågor kmr här:



1. Hur länge har du haft msp?



2. Gillar du kossor?



3.Tycker du samma som jag, att den första tjejen som sa att du skröt.Är den enda som gör det?



4. Tränar du ngn sport?



5. Klädstil?



6. Kan du kolla in min blogg? <3



7. Ärligt din blogg äger!! Du måste tycka det, okii?



8. Långt elr kort hår?



9. Tsm elr singel (irl) ? :DD <3



de va alla ha de gött<3

2011-08-12 @ 00:47:16
URL: http://lovehannis.blogg.se/



Ditt namn:
Random knapp!

Mail-adress: (bara jag ser den)

Din fina blogg:

Vad ville du ? ♥:

RSS 2.0