Men ärligt....

Är det bara jag som tycker detta är onödigt ?
Detta är vad jag tycker. Det är ingen idè att skriva såhär eller något annat liknande. Jag tycker inte synd om dig/dom som skriver så, förlåt. Men ärligt. Dom skriver så för att men ska tycka synd om dom eller jag vet inte ? Men jag tycker inte synd om den /dom. Är det någon som håller med mig ? Kommentera!
2012-01-21 @ 17:25:53 ♥ Avia23 tycker till ♥ Permalink

Postat av: Heaven Leigh

Jag håller med dig! Blir så jävla irriterad!

2012-01-21 @ 18:29:07
URL: http://mspheaven.blogspot.com
Postat av: Biege.Tjej (På msp)

Håller med dig FULLKOMLIGT! Nästan alla av mina kompisar skriver så, de kan skriva så här: ''Om inte jag får tio presenter tills ikväll, slutar jag!'' Herre gud, det e SÅ störande! Det tror väl inte jag på. Och så var det en kille som skrev så, och nästa dag sa jag: ''Skulle inte du sluta?:@'' Men han svarade tyvär inte.. Kul att ses!



Biege.Tjej

2012-02-05 @ 15:25:01



Ditt namn:
Random knapp!

Mail-adress: (bara jag ser den)

Din fina blogg:

Vad ville du ? ♥:

RSS 2.0