Hemma

Har nyss kommit hem från skolan! :D
Idag har det väl vart en okej dag ? Typ som alla andra.. Vi började med slöjd. Jag har träslöjd och jag är i samma grupp som Lala902, Roselia18 och Mimi902 så det är kul på slöjden! Yaaay! 8) Men men.. Sedan var det rast. Sedan var det Matte... Sedan var det lunch. Det blev Tex mex (Det är typ som tacos..) Sedan var det lunchrast. Sedan var det SO.. Sedan var det idrott. Vi körde fotboll :3 Det var kul, ända tills mitt lag förlorade i finalen... D: Jao, sedan duschade jag och bytte jag om och fick springa till bussen O.O Men jag hann! Yaay (y) Aaa, det var min tråkiga normala dag! :D Men nu ska jag fika :3
En bra låt 8D
2012-02-01 @ 13:42:41 ♥ Random ♥ Permalink

Postat av: Roselia18

2012-02-06 @ 14:51:24
URL: http://msprosie.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Och det var då mitt lag van :p

[Tror jag]

Får jag gästblogga ngn gång?

2012-02-06 @ 14:53:01
URL: http://msprosie.bloggplatsen.se



Ditt namn:
Random knapp!

Mail-adress: (bara jag ser den)

Din fina blogg:

Vad ville du ? ♥:

RSS 2.0