Norge ♥

Azzå jag fattar nt! ;( Jag fattar nt hur man kan göra så mot ett så bra land som, Norge!
Hur kan han först bomba och sedan skjuta en massa människor? Azzå.. Jag vet nt vad jag ska säga... :(
Jag känner några, som bor i Norge! ( Dom har världens sötaste bebis ^^ )
Men som tur är bor dom rätt långt ifrån, där allt hände!
Iaf.. Han har ngt fel!
Man kan liksom nt bara gå dit och bah: " Jag ska bara bomba lite här.. "
Elr: " jag ska bara skjuta lite människor här! ... "
Jag är såå ledsen och arg! :(
Aaa, ni fattar!





LOVE NORGE!!!
// avia23
2011-07-23 @ 15:33:40 ♥ Random ♥ Permalink

Postat av: pinkie

halå du ska bara veta hur mycket min pappa hatar norige men jag holer med avia jag har en lärare från norige

2011-11-06 @ 17:17:29
URL: http://bgggg



Ditt namn:
Random knapp!

Mail-adress: (bara jag ser den)

Din fina blogg:

Vad ville du ? ♥:

RSS 2.0