Godis (L)

Just nu sitter jag och prasslar i min godis påse! ^^
Äter ju godis som ni förstår! :D
Iaf så har jag och min lillasyrra åkt sparkcykel för rätt längesen, men ändå..
Sedan har vi ätit; Grillat kött med potatis i ugnen och bearnaisesås! :love:
Efter maten köpte vi godis! Så nu sitter jag här med mitt godis och skriver :')
Aja, ointressant elr hur! :bigeyes:
Men kolla på detta;



Nära lvl 9 elr hur?
Det skulle betyda jätte mkt ifall jag var i lvl 9 iaf nästa vecka! ^^
Nää omöjligt.. :tired:   Hihi..
//avia23
2011-07-16 @ 19:52:44 ♥ Random ♥ Permalink

Postat av: Hanna (ellinor_friidrott98)

Sjukt fin blogg!<3

Kolla gärna in min.. :D

2011-07-16 @ 22:44:24
URL: http://lovehannis.blogg.se/



Ditt namn:
Random knapp!

Mail-adress: (bara jag ser den)

Din fina blogg:

Vad ville du ? ♥:

RSS 2.0